Alt det andet 5. nov 2011

Hvad er en administrationsøkonom?

Når jeg fortæller folk hvad min uddannelse hedder, så er kommentarerne ofte noget med: “Ov, det lyder flot” eller “Det lyder svært”. Ingen af de ting vil jeg sige den er. Jeg plejer at forklare den ved, at det er lidt ligesom en kontoruddannelse – blot nogle niveauer højere.

Læs mere →